مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:002023-08-28اجتماعي

نظارت ویژه بر مجتمع های خدماتی بین راهی اردبیل انجام می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:نظارت ویژه بر مجتمع های خدماتی بین راهی با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران اربعین انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر دارابی صبح دوشنبه در بازدید از مجتمع های بین راهی استان اردبیل اظهار کرد: نظارت ویژه بر نمازخانه ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در طرح اربعین حسینی برای خدمت رسانی هرچه شایسته به زائران کربلا انجام می شود.

وی با بیان اینکه اکیپ های ویژه نظارت و بازرسی از 27 مردادماه الی 20 شهریور بر مکان های یاد شده نظارت می کنند، گفت: این اکیپ ها به طور مستمر از سالن های غذاخوری، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بازدید می کنند و با رفع نواقص و مشکلات بررسی شده تلاش می کنیم خدمات شایسته ای به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به جابجایی مسافران توسط 270 اتوبوس به زائران حسینی افزود: بیش از 18 تابلوی معرفی مجتمع های خدماتی در نمازخانه های مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جهت راهنمای مسافران نصب شده است.

دارابی از برگزاری دوره آموزشی نماز با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز برای رانندگان خبر داد و گفت: توزیع اقلام فرهنگی، سجاده نماز مسافری، تهیه، تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت ویژه بر مجتمع های خدماتی بین راهی اردبیل انجام می شود

نظارت ویژه بر مجتمع های خدماتی بین راهی اردبیل انجام می شود