مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-31اقتصادي

توزیع 45 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس استان کرمان/ تحویل 713 کلاس درس


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر بیش از 45 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در مدارس استان کرمان توزیع شده است.

- ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در یک سال اخیر بیش از 45 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در مدارس استان کرمان توزیع شده است.

رضا هدایتی شامگاه هشتم شهریورماه در حاشیه نمایشگاه روایت پیشرفت که به مناسبت هفته دولت در پارک مادر شهر کرمان دایر است، اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان امسال با تحویل 713 کلاس درس تا ابتدای مهرماه، از نظر تعداد کلاس تحویلی موفق به کسب رتبه سوم در کشور شده است.

وی با اشاره به کیفیت بالای ساخت فضاهای آموزشی در استان کرمان افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره ی شهید رجایی به خاطر کیفیت برتر اجرای پروژه های عمرانی شده است.

هدایتی بیان کرد: در یک سال اخیر 280 هزار مترمربع از محوطه مدارس استان کرمان آسفالت شده است.

وی با اشاره به تحول در حوزه زیرساخت در آموزس و پرورش استان کرمان اظهار کرد: بیش از 400 پروژه نیمه تمام در استان داشتیم که اکنون این تعداد به زیر 70 پروژه رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: سعی خود را می کنیم تا پایان سال تمامی پروژه های نیمه تمام را به پایان برسانیم و در یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 45 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس استان کرمان/ تحویل 713 کلاس درس

توزیع 45 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی در مدارس استان کرمان/ تحویل 713 کلاس درس