مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:162023-08-26حوادث

اوباش عربده کش اسلامشهر دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از عملیات ویژه پلیس و دستگیری اوباشی که در شهرک شیرودی رجزخوانی و فحاشی می کرد، خبر داده و اظهار کرد: در پی به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فحاشی، عربده کشی، رجزخوانی یک اوباش در شهرک شیرودی اسلامشهر و رصد فیلم انتشار یافته آن در فضای مجازی، با هماهنگی مقام قضایی، مأموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلامشهر دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و استفاده از شگردهای پلیسی پس از شناسایی محل فعالیت متهم در عملیاتی ویژه موفق به دستگیری اوباش در مخفیگاهش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: پلیس با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برابر قانون برخورد قاطعانه کرده و در این خصوص به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، اقدامات موثر و خوبی تاکنون انجام داده است.

سرهنگ محمدرضا علیزاده در پایان ضمن درخواست از خانواده های شهروندان مبنی بر نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود، از آنان خواست در صورت مشاهده چنین تحرکاتی و هرگونه اقدامات اوباشگرانه، بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباش عربده کش اسلامشهر دستگیر شد

اوباش عربده کش اسلامشهر دستگیر شد