مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:002023-08-25سياسي

طرح ساماندهی کارکنان در آینده به نفع دولت است


نماینده رودبار در مجلس، طرح ساماندهی کارکنان را به نفع دولت دانست و گفت: اگرچه اجرای طرح مذکور در شرایط فعلی سخت است، اما در سال های آینده به نفع دولت خواهد بود.

- ایسنا/گیلان نماینده رودبار در مجلس، طرح ساماندهی کارکنان را به نفع دولت دانست و گفت: اگرچه اجرای طرح مذکور در شرایط فعلی سخت است، اما در سال های آینده به نفع دولت خواهد بود.

مهرداد گودرزوند چگینی، با اشاره به اعتراض نمایندگان استان های شمالی نسبت به واردات برنج، اظهار کرد: این مسئله سال گذشته نیز وجود داشت و لذا دولت با صدور بخشنامه، از توزیع برنج وارداتی جلوگیری کرد، اما امسال نیز شاهد همان رویه بودیم و واردات در فصل برداشت اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد نیاز بازار را تامین کند، افزود: توزیع برنج وارداتی در فصل برداشت با مخالفت نمایندگان استان های شمالی همراه شده و لذا با وزیر جهاد کشاورزی جلسه برگزار کردیم و مقرر شده جلسه دیگری با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس کمیسیون جهش تولید مجلس و وزیر جهاد کشاورزی برگزار و راهکارهای کمک به کشاورزان متضرر شده از سال گذشته و عدم توزیع برنج وارداتی در فصل برداشت و.

احصا شود.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی خبری شامگاه گذشته، با اشاره به اهمیت برنج در امنیت غذایی، خاطرنشان کرد: برنج پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی کارکنان در آینده به نفع دولت است

طرح ساماندهی کارکنان در آینده به نفع دولت است