مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-27اقتصادي

دهک های 6 و 7 از تسهیلات اشتغال کمیته امداد برخوردار می شوند


رییس کمیته امداد از برنامه ریزی برای ایجاد 500 هزار فرصت شغلی ویژه مددجویان خبر داد و گفت: امسال افراد در دهک های 6 و 7 با احراز شرایط از تسهیلات اشتغال برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد درباره اشتغال مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در برنامه پنج ساله ششم کشور پیش بینی شده بود سالانه 100 هزار اشتغال برای مددجویان توسط کمیته امداد و بهزیستی ایجاد شود که 70 هزار شغل سهم کمیته امداد و 30 هزار شغل سهم بهزیستی بوده است.

وی افزود: سال 96 سال اول برنامه پنج ساله ششم بود که با برنامه ریزی های خوبی که در کمیته امداد صورت گرفت، این 70 هزار مورد عدد آن حتی افزایش یافت.

اگر قرار بود طی پنج سال 350 هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم، این عدد به بالغ بر 850 هزار فرصت شغلی رسید و بعد یک سال دیگر این برنامه تمدید شد و به ایجاد یک میلیون فرصت شغلی رسید.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: سال قبل که سال تمدید برنامه پنج ساله ششم بود 25 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در بودجه 1401 برای اشتغال مددجویان پیش بینی شد.

بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال 500 هزار فرصت شغلی برای کمیته امداد در نظر گرفته شده بود و شکر خدا 423 هزار فرصت شغلی سال گذشته ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهک های 6 و 7 از تسهیلات اشتغال کمیته امداد برخوردار می شوند

دهک های 6 و 7 از تسهیلات اشتغال کمیته امداد برخوردار می شوند