مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-31حوادث

باند سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان متلاشی شد


اعضای باند 5 نفره سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان در عملیات ضربتی پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: به دنبال وقوع چند مورد سرقت خشن و زورگیری از شهروندان و بیشتر خانم ها در محدوده هفت باغ، ماموران پلیس آگاهی با جدیت تمام وارد عمل شده و با انجام کار اطلاعاتی متهمان دخیل در این زورگیری های خشن را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه پنج متهم دخیل در این جرایم خشن طی چند عملیات ضربتی پلیس آگاهی دستگیر شدند و با حضور در پلیس آگاهی با شاکیان این پرونده گفتگو و روش متهمان را واکاوی کردیم.

 سردار فرشید در خصوص یک پرونده دیگر در حوزه جرایم فضای مجازی هم گفت: متاسفانه به سبب اعتمادی که برخی افراد در فضای مجازی به کلاهبرداران می کنند، چند نفر که عمدتا خانم بودند با ارسال عکس هایشان به مجرمان با سوءاستفاده و اخاذی روبه رو می شوند که 3 نفر از متهمان دخیل در این پرونده با کار تخصصی پلیس فتا یکی از شهرستان های جنوبی استان دستگیر شدند و روند تکمیل پرونده در دست انجام است تا سایر افراد دخیل در این مورد هم دستگیر شوند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان متذکر شد: توصیه من به مردم به عنوان یک خدمتگزار پلیس این است که مراقب افراد سودجو در فضای مجازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان متلاشی شد

باند سارقان زورگیر محور هفت باغ کرمان متلاشی شد