مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:562023-08-28اجتماعي

استقرار بیش از یکهزار نیروی اورژانس در مرزهای هشت گانه اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بابک یکتاپرست مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکهزار و 57 نیروی تکنسین اورژانس در مرزهای هشت گانه و در طول مسیر زائران به کار گرفته شده و به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

یکتاپرست گفت: 12 بالگرد در مرزهای هشت گانه اربعین برای انتقال هوایی مصدومین و بیماران اربعین حسینی در صورت نیاز پیش بینی و مستقر شدند.

وی افزود: همچنین 370 آمبولانس و 60 دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای مختلف کشور به سمت گذرگاه های اربعین استقرار یافته و مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: همچنین 2 مرز میرجاوه و ریمدان مرزهای ورودی زائران از کشورهای افغانستان و پاکستان ایران هستند و با توجه به سطح پایین مسائل بهداشتی در آن کشورها تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا زائران ورودی به صورت کامل از نظر پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته و واکسیناسیون برای آنها انجام شود.

یکتاپرست بیان کرد: تا سال گذشته خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی از طریق مراکز درمانی سیار صورت می گرفت اما امسال در مرزهای خسروی، مهران، چذابه و شلمچه مراکز ثابت درمانی احداث شده که دارای تخت های بستری، تیم های درمانی و داروخانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیش از یکهزار نیروی اورژانس در مرزهای هشت گانه اربعین

استقرار بیش از یکهزار نیروی اورژانس در مرزهای هشت گانه اربعین