مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-17بين الملل

یورش شهرک نشین ها به مسجدالاقصی همزمان با آغاز تعطیلات اعیاد یهودی


از صبح امروز (یکشنبه)، ده ها شهرک نشین افراطی تحت حمایت شدید نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، در پاسخ به فراخوان ها برای یورش به مسجد الاقصی در تعطیلات سال نو یهودیان که از امروز آغاز می شود، - از صبح امروز (یکشنبه)، ده ها شهرک نشین افراطی تحت حمایت شدید نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، در پاسخ به فراخوان ها برای یورش به مسجد الاقصی در تعطیلات سال نو یهودیان که از امروز آغاز می شود، به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، برخی منابع بومی در شهر قدس گزارش دادند، اشغالگران تدابیر شدیدی را در اطراف مسجد الاقصی اعمال کرده، مانع ورود نمازگزاران، شهروندان فلسطینی و دانش آموزان به داخل آن شده و مدرک شناسایی و کیف های دانش آموزان را با دقت بررسی کردند.

این منابع اعلام کردند که سربازان رژیم صهیونیستی در محله ها و شهرک های شهر قدس مستقر شده و مانع از ورود افراد زیر 50 سال به داخل مسجد الاقصی شدند.

به گفته منابع یاد شده، شهرک نشین ها حضور تحریک آمیزی را در صحن های مسجد الاقصی علیه نمازگزاران و حاضران در مسجد داشتند.

همچنین اداره اوقاف اسلامی قدس گزارش داد، اشغالگران صحن های مسجد الاقصی را از نمازگزاران تخلیه کرده و تا این لحظه نزدیک به 15 تن از مسجد اخراج شدند تا شرایط برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش شهرک نشین ها به مسجدالاقصی همزمان با آغاز تعطیلات اعیاد یهودی

یورش شهرک نشین ها به مسجدالاقصی همزمان با آغاز تعطیلات اعیاد یهودی