مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:052023-08-26اقتصادي

مرتضوی: دولت سیزدهم صندوقی خالی و بدهکار را تحویل گرفت


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درآمد نفتی ایران در دولت قبل به حداقل ممکن رسید، ذخایر ارزی نامناسب بود و دولت سیزدهم صندوقی خالی و بدهکار را تحویل گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سید صولت مرتضوی، عصر امروز در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان گلستان اظهارکرد: در استان گلستان در بخش های مختلف عمرانی، زیرساخت ها، توسعه مسکن، توسعه تخت های بیمارستانی، توسعه صادرات، افزایش تردد از مرز اینچه برون، راه اندازی خط آهن، توسعه حمل و نقل ریلی، سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی، پتروشیمی و نیروگاهی اتفاقات خوبی افتاده و این توفیقات در عبور از یک دهه رکود اقتصادی رقم خورده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با توجه به نگاه های نامناسب به توان ایرانی و اقتصاد درون زا در دولت قبل چالش های بسیاری در کشور داشتیم و آنها توان موشکی، توان پهپادی، سامانه دفاعی، پدافند هوایی، ساخت هواپیما و هلیکوپتر، ساحت سازه های سنگین تونل و سدهای پیچیده را ندیدند و آن را انکار کردند.

وی بیان کرد: درآمد نفتی ایران به حداقل ممکن رسید و ذخایر ارزی نامناسب و نگاه دولتمردان هم در قوه مجریه نگاه به اخم و لبخند بیگانگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: دولت سیزدهم صندوقی خالی و بدهکار را تحویل گرفت

مرتضوی: دولت سیزدهم صندوقی خالی و بدهکار را تحویل گرفت