مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25سياسي

فارس بخشی از نوشت افزار ایرانی اسلامی را تولید کند


استاندار فارس خواستار تولید بخشی از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در این استان شد و گفت: ما هم قطعا در این خصوص حمایت خواهیم کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تولید بخشی از نوشت افزارهای ایرانی اسلامی در این استان شد و گفت: ما هم قطعا در این خصوص حمایت خواهیم کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه جمعه سوم شهریور در دومین روز از هفته دولت، در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه نوشت افزار ایرنی اسلامی که در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی، برپا شده است، حضور یافت.

ایمانیه در حاشیه این رویداد، برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی را نمونه کارهای فرهنگی ارزشمند دانست و گفت: استادان دانشگاه، مهندسان و پزشکانی که از همان ابتدا از نظر اعتقادی و هویت ملی و دینی باورمند شده و اعتقادات قوی تر و عمیق تری داشته باشند قطعا برای عمران و آبادی و توسعه کشور خودشان بیشتر تلاش خواهند کرد.

او ادامه داد: آنها به جای اینکه کشور خود را رها کنند در آنجا می مانند و اگر هم به خارج می روند برای این است که بعد از مدتی با دست پرتر باز گردند و به کشور خودشان خدمت کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: هر اقدام جدی عمرانی و توسعه ای که در کشور ما ایجاد شده به دست کسانی بوده که اعتقادات بیشتری به کشور و دین خود داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس بخشی از نوشت افزار ایرانی اسلامی را تولید کند

فارس بخشی از نوشت افزار ایرانی اسلامی را تولید کند