مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-31اقتصادي

اجرای طرح اشتغالزایی زنجیره سبز و زنجیره آبی در نهاوند


مدیر اجرایی بنیاد برکت استان همدان گفت: امسال به دنبال آن هستیم که طرح اشتغالزایی زنجیره سبز و زنجیره آبی را در شهرستان نهاوند اجرا کنیم.

- ایسنا/همدان مدیر اجرایی بنیاد برکت استان همدان گفت: امسال به دنبال آن هستیم که طرح اشتغالزایی زنجیره سبز و زنجیره آبی را در شهرستان نهاوند اجرا کنیم.

بهنام بیگ محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در طرح زنجیره سبز، کشاورزی پایه و مبنا قرار دارد که در آن کشت نهال مثمر، پرورش طیور، صنایع تبدیلی و دیگر مشاغل خانگی مرتبط با کشاورزی مورد هدف است و در طرح زنجیره آبی نیز اشتغالزایی ها در بخش آبزی پروری، پرورش ماهی های گرمابی و سردابی و پرورش در قفس مورد توجه است.

وی افزود: برای اجرای این طرح 12 روستا به عنوان روستای هدف انتخاب شده که 300 طرح با اعتبار 30 میلیارد تومان در آن ها اجرایی می شود.

بیگ محمدی ادامه داد: از ابتدای فعالیت بنیاد برکت در نهاوند در سال 99 در 15 روستا 260 طرح، سال 1400 در 18 روستا با 215 طرح، سال 1401 از محل تبصره 16 در 16 روستا 200 طرح و امسال برای 50 طرح با 29 طرح واریزی داشتیم که 29 درصد آن در سامانه رصد ثبت شده است.

مدیر اجرایی بنیاد برکت استان همدان، یادآور شد: بنیاد برکت از ابتدای فعالیت در استان طرح های اشتغالزایی خوبی در سطح روستاها اجرا کرده که باعث اشتغالزایی در بخش های مختلف به ویژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اشتغالزایی زنجیره سبز و زنجیره آبی در نهاوند

اجرای طرح اشتغالزایی زنجیره سبز و زنجیره آبی در نهاوند