مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-17سياسي

آیت الله مدرسی: توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی است


برای این که این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم و بیش از پیش به این حوزه توجه کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی ظهر امروز در جمع استادیاران حلقه های صالحین استان یزد اظهار کرد: شبکه تربیتی صالحین و تقویت آن باید در دستور کار قرار گیرد که همکاری داوطلبانه و مجاهدانه نیاز دارد.

وی با بیان این که جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت قطعی و مسلم است که همواره در فرامین مقام معظم رهبری به آن امر شده است، افزود: با تمهیدانی که اندیشیده می شود شبکه تربیتی صالحین می توان گسترده ترین شبکه تبیینی انقلاب اسلامی شود و باید برای آن برنامه ریزی و اقدام کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ما برای استمرار و دفاع از انقلاب و برای اینکه این انقلاب را رشد دهیم و بالنده کنیم باید در امور فرهنگی جدی باشیم، امروز یکی از حوزه های مظلوم انقلاب اسلامی حوزه فرهنگی است که در پرتو سختی معیشت و تحریم های استکبار به واسطه اهمیت مبحث معیشت در برخی ابعاد حوزه فرهنگی مورد غفلت قرار گرفته و هر دو این حوزه ها مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: انسجام بخشی به حوزه تربیتی بسیج به ویژه حلقه های صالحین از طریق برپایی اردو، حضور نیروهای تخصصی در حلقه های صالحین، استفاده از ظرفیت راهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی: توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی است

آیت الله مدرسی: توجه به حوزه فرهنگی لازمه بالندگی انقلاب اسلامی است