مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-16سياسي

برای دانش بنیان شدن اقتصاد کشور ثبات اقتصادی لازم است+فیلم


اسفندیار اختیاری رییس کمیته نوآوری و پژوهش کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در ارتباط با شرایط اقتصادی کشور جهت کمک به شکوفایی دانش بنیان ها  و پذیرش اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: - برای دانش بنیان شدن اقتصاد کشور ثبات اقتصادی لازم است+فیلم رییس کمیته نوآوری و پژوهش کمیسیون آموزش مجلس گفت: وعده ها در کمک به صندوق نوآوری و شکوفایی عملی نشده است.

اسفندیار اختیاری رییس کمیته نوآوری و پژوهش کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در ارتباط با شرایط اقتصادی کشور جهت کمک به شکوفایی دانش بنیان ها  و پذیرش اقتصاد دانش بنیان اظهار داشت: اقتصاد دانش بنیان بر روی فکر و ایده استوار است و دارایی دیگری ندارد.

اگر کشور ما در یک ثبات اقتصادی قرار نگیرد، به جرعت می توان گفت که شرایط برای پذیرش اقتصاد دانش بنیان را ندارد.

وی با اشاره به این که بخشی از وعده ها در کمک به صندوق نوآوری و شکوفایی عملی نشده است گفت: برای این صندوق در قانون جهش تولید دانش بنیان بند هایی وجود دارد که به این صندوق ها کمک کنند، اما بخشی اتفاق نیفتاده است که امیدوارم از این ظرفیت بیش از این استفاده شود.

لازم به ذکر است که قانون جهش تولید دانش بنیان ها که با گذشت بیش از 10 سال از اجرای قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، با عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دانش بنیان شدن اقتصاد کشور ثبات اقتصادی لازم است+فیلم

برای دانش بنیان شدن اقتصاد کشور ثبات اقتصادی لازم است+فیلم