مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-27اجتماعي

مهارت آموزی نیازمند تجهیز مدارس است


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: یکی از مهم ترین نیازمندی های ما در آموزش حوزه های مهارتی به دانش آموزان بحث تجهیز مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوره آموزش معلمان مجری کتاب درسی جدیدالتألیف کار و فناوری پایه هفتم با حضور علی لطیفی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و جمعی از سرگروه ها و معلمان درس کار و فناوری سراسر کشور برگزار شد.

لطیفی در ابتدای این نشست ضمن اشاره به پیشینه این درس گفت: درس کار و فناوری یکی از درس هایی است که در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جز دروس تحولی محسوب می شود که بعد از تصویب سند تحول و در جدول تغییرات دروس که در دهه نود اتفاق افتاد، وارد برنامه درسی شد.

وی با بیان اینکه این درس به صورت کلی از یک جهت هم برای دانش آموزان و هم برای نظام آموزش و پرورش تجربه متفاوتی بود، گفت: بنده این تجربه متفاوت را واقعاً مثبت ارزیابی می کنم.

البته اگر بخواهم واقع بینانه عرض کنم، این تجربه متفاوت و مثبت، به طور طبیعی مقداری از ناکامی را در بخش هایی به همراه داشت اما در بسته جدید این درس سعی شده است که با در نظر داشتن تجربه پیشین و همچنین با توجه به تغییرات و تحولاتی که در چند سال اخیر در جامعه اتفاق افتاده است تولید جدیدی انجام بشود تا یک گام نسبت به آنچه در وضعیت قبل بوده است به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی نیازمند تجهیز مدارس است

مهارت آموزی نیازمند تجهیز مدارس است