مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23پزشكي

اجرای 26 پروژه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان دزفول


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بیش از 26 پروژه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دزفول در حال اجرا است که از این تعداد، 14 پروژه در ماه جاری به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خسروپناه پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و همچنین روز پزشک اظهار کرد: دزفول دارای حدود 700 نفر پزشک است که از این تعداد بیش از 300 نفر پزشک متخصص و حدود 30 نفر پزشک فوق تخصص هستند.

وی با بیان اینکه حدود 550 دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی دزفول مشغول تحصیل هستند، افزود: با پیگیری های صورت گرفته امسال ورودی دومین رشته تخصصی اطفال در دانشگاه علوم پزشکی دزفول اخذ شد.

خسروپناه توضیح داد: یکی از سیاست های مهم دانشگاه علوم پزشکی دزفول این است که ارجاع بیماران به مرکز استان و سایر استان های کشور را کاهش دهد و این امر با سیاست های دانشگاه مبنی بر پرورش دانشجوی تخصصی به خوبی در حال تحقق است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به موافقت صورت گرفته برای پذیرش دانشجو در رشته اطفال، تصریح کرد: وقتی دانشجوی رشته اطفال تربیت شود به دنبال آن فوق تخصص های این رشته به دانشگاه تخصیص داده می شود و بر این اساس نیاز مردم به پزشکان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 26 پروژه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان دزفول

اجرای 26 پروژه محرومیت زدایی در حوزه بهداشت و درمان دزفول