مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 23:452023-08-26فرهنگي

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی وتعزیه اربعین حسینی منصوب شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به عنوان دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در این استان منصوب کرد.

- اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با صدور حکمی مصطفی بوعذار را به عنوان دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی در این استان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بوعذار از فعالان تئاتر کشور و برگزیده جشنواره های متعدد نمایشی است که مدیریت برخی رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

وی، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رییس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای پنجمین بار به عنوان دبیر و مجری طرح این رویداد منصوب می شود.

پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با هدف تبیین مفاهیم نهضت عاشورا و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی پیاده روی اربعین حسینی، به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع اربعین است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و با مشارکت اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، ستاد فهمای خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران از 10 تا 15 شهریور 1402 همزمان در مرزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی وتعزیه اربعین حسینی منصوب شد

دبیر پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی وتعزیه اربعین حسینی منصوب شد