مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-09سياسي

اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد


استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش آموزش و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از جرایم گفت: اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا حسین نژاد پیش از ظهر شنبه در دیدار از سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی نقش این سازمان را در احقاق حقوق عامه موجب ارتقای سطح امید در جامعه دانست.

استاندار خراسان شمالی دانستن و اطلاع نیروهای مسلح و همچنین عموم مردم از قوانین جاری را بازدارنده و مؤثر در پیشگیری دانست و گفت: دانستن قانون، خود بازدارنده است و به ازای هر پرونده قضایی، موضوعی برای اطلاع رسانی وجود دارد.

وی با اشاره به نقش آموزش و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از جرایم گفت: اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بدون همکاری دستگاه های فرهنگی این امر ممکن نیست.

مجتبی زارع، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی نیز در این جلسه ضمن تشریح جایگاه قانونی و صلاحیت های سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در سازمان قضایی نیروهای مسلح تاکید قانون بر برخورد شدید با جرایم است.

زارع تعداد جرایم نیروهای مسلح در خراسان شمالی را بسیار کم توصیف کرد و افزود: ضابطین نظامی، حفاظت اطلاعات و شکایت های عمومی که از طریق دفاتر قضایی و یا مراجعه حضوری و به صورت رسمی صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد

اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد