مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-12سياسي

دولت مدیران میانی را پس از دو سال ارزیابی کند


دولت از نیمه راه عبور کرده و امیدواریم به تذکرات همیشگی در حوزه های مختلف بیشتر توجه و مدیران میانی را که در این دو سال آزموده اند ارزیابی کند.

- نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: دولت از نیمه راه عبور کرده و امیدواریم به تذکرات همیشگی در حوزه های مختلف بیشتر توجه و مدیران میانی را که در این دو سال آزموده اند ارزیابی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در صحن علنی امروز (سه شنبه 21 شهریور 1402) مجلس در نطق میان دستور خود با تقدیر و تشکر از ملت و دولت عراق و آحاد زائران اربعین و خادمین آنها در دولت و ملت و آفرین به حماسه آفرینان مردمی رزمایش 22 میلیونی اربعین گفت: بیش از چهار دهه است که دشمنان در راهبردهای اساسی خود در ارتباط با کشور ما بحران سازی می کنند، بحران های مختلف و متعددی را از آغاز انقلاب تا امروز شاهد بوده ایم که دشمن با ابزارهای رسانه ای گسترده کاه را کوه جلوه داده است و بحران سازی یعنی آشفته سازی و اضطراب آفرینی.

وی عنوان کرد: ما به دشمن می گوییم که راه رسم برخورد با بحران ها را آزموده و آموخته ایم و نشان داده ایم که چگونه می توان بحران ها را از سر گذراند، دشمن از این طریق به اهداف شیطانی خود نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مدیران میانی را پس از دو سال ارزیابی کند

دولت مدیران میانی را پس از دو سال ارزیابی کند