مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-12حوادث

هواپیمای روسی با 170 سرنشین مجبور به فرود اضطراری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزارزی دانشجو، به نقل از راشاتودی، رسانه های روسی گزارش دادند که یک هواپیمای ایرباس A 320 که از شهر سوچی به استان اومسک در حرکت بود، - رسانه های روسی اعلام کردند که امروز سه شنبه یک هواپیمای مسافربری این کشور با 170 سرنشین به علت نقص فنی مجبور به فرود اضطراری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزارزی دانشجو، به نقل از راشاتودی، رسانه های روسی گزارش دادند که یک هواپیمای ایرباس A 320 که از شهر سوچی به استان اومسک در حرکت بود، صبح روز سه شنبه در میانه پرواز وضعیت اضطراری اعلام کرد و به فرودگاه دیگری هدایت شد، اما نرسیده به فرودگاه مجبور به فرود اضطراری همراه با برخورد شدید شد.

برخی منابع در گفتگو با روزنامه ریانووستی اعلام کردند این هواپیما در نزدیکی فرودگاه نووسیبیرسک و در مزرعه ای مجبور به فرود اضطراری و همراه با برخورد شدید با زمین شده است.

گفته شده که این حادثه به دلیل نقص هیدرولیک رخ داده است.

به نوشته راشاتودی بیش از 170 سرنشین این پرواز در هنگام فرود هواپیما بسیار مضطرب شدند و طبق گزارش های اولیه هیچ یک از مسافران یا خدمه آسیب جدی ندیدند.

مقامات گفتند که هواپیما دچار آسیبی نشده، هیچ آتش سوزی در هواپیما رخ نداد و همه مسافران با استفاده از سرسره های اضطراری از هواپیما تخلیه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای روسی با 170 سرنشین مجبور به فرود اضطراری شد

هواپیمای روسی با 170 سرنشین مجبور به فرود اضطراری شد