مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-02سياسي

الهیان: بانوان پرورش یافته در مکتب اربعین مقابل تفکرات ضدحجاب ایستاد ه اند


زهره الهیان با بیان این که دشمنان با ادبیات مختلف به تفکر زن مسلمان حمله می کنند تا تغییری در تفکرات زنان مسلمان ایجاد کنند، گفت: اما زنانی که پرورش یافته مکتب اربعین هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همایش اربعین و کنشگری جهانی زن مسلمان به همت شورای بانوان و لواء الخدمه الحسینیه و حوزه علمیه الزهرا در کربلا برگزار شد.

جایگاه اربعین در مقاومت و زنان  زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه اربعین در آینه مقاومت و نقش بانوان در این حماسه، اظهار داشت: آنچه ما مشاهده می کنیم این است که پیام عاشورا و اربعین در طول 14 قرن به گوش جهانیان رسیده است.

  وی با بیان اینکه شرایطی که امروز در اربعین می بینیم زبان مشترک مقاومت و زنان در این نهضت، همان اسم رمز مقاومت است، تصریح کرد: مظلومان جهان و زنان آزاده امروز متوجه عمق تفکر مقاومت هستند و زنان پرچمدار گفتمان مقاومت به شمار می روند.

حمله دشمن به تفکر زن مسلمان و حجاب الهیان با اشاره به اینکه نقطه کانونی حمله دشمنان، تفکر زن مسلمان است که نمونه آن را سال گذشته شاهد بودیم که با بحث زن، زندگی آزادی خواستند تفکر زن مسلمان را مورد هدف قرار دهند، ادامه داد: آنها با ادبیات مختلف به تفکر زن مسلمان حمله می کنند و با این حرکت و عملیات شناختی درباره تغییر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: بانوان پرورش یافته در مکتب اربعین مقابل تفکرات ضدحجاب ایستاد ه اند

الهیان: بانوان پرورش یافته در مکتب اربعین مقابل تفکرات ضدحجاب ایستاد ه اند