مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-07اقتصادي

توان تولید نفت در ایران 40 درصد افزایش یافت


بهره برداری از5حلقه چاه میدان نفتی کبود،جزییات آخرین وضعیت آب رسانی مرزها و سهم 30درصدی پتروشیمی از بازار صادرات غیر نفتی از مهمترین اخبار آب و انرژی درهفته جاری بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با بهبود کیفیت آب، اراضی کشاورزی به مدار تولید بازگشتند، برنامه ریزی تولید روزانه 3 میلیون و 270 هزار بشکه نفت خام، 70 درصد آب شرب مصرفی تبدیل به پساب می شود، بهره برداری از 5 حلقه چاه میدان نفتی کبود، جزییات آخرین وضعیت آب رسانی مرزها و با بهبود کیفیت آب، اراضی کشاورزی به مدار تولید بازگشتند از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

جایگاه ستاد مدیریت مصرف سوخت به شدت تضعیف شده است علیرضا احمدی، سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: در سال 92 مصوبه هیئت وزیران تصویب کرد که ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت از نهاد ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی منتقل شود که این اقدام در سال 94 انجام شد.

احمدی با اشاره به اینکه یکی از اشکالات که پس از انتقالات به وجود آمد آنکه برخی از موضوعات فرا بخشی با سرعت کمتری قابل پیگیری بودند اضافه کرد: ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت جایگاهی که به عنوان یک دستگاه فرابخشی در نهاد ریاست جمهوری داشت را از دست داد و در وزارت راه تقلیل پیدا کرد به همین دلیل نقصان هایی را پس از این ادغام شاهد بودیم مانند افزایش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان تولید نفت در ایران 40 درصد افزایش یافت

توان تولید نفت در ایران 40 درصد افزایش یافت