مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-14سياسي

تأکید رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بر راه اندازی نهضت روایت مردمی


رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ضمن تشریح راهبردها و سرمایه گذاری کلان این مرکز بر تدوین، نمایه و دیجیتال سازی اسناد با فناوری های روز دنیا، اهالی فرهنگ و هنر را به استفاده و بهره برداری از این منابع مهم دعوت کرد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: وحید جلیلی، قائم مقام رییس صدا و سیما با حضور در مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به تاریخچه مرکز اسناد انقلاب اسلامی اهداف این مرکز در راستای تدوین تاریخ انقلاب اسلامی و صیانت از هویت تاریخی ملت ایران را تبیین کرد.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ضمن تشریح سرمایه گذاری و هدفگزاری کلان این مرکز بر تدوین، نمایه و دیجیتال سازی اسناد با فناوری های روز دنیا، اهالی فرهنگ و هنر را به استفاده و بهره برداری از این منابع مهم دعوت کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های رسانه ملی به منظور تقویت هویت جمعی و حافظه تاریخی ملت ایران بر آمادگی مرکز اسناد انقلاب اسلامی برای همکاری گسترده در این زمینه تاکید کرد.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به تلاش شبکه ها و رسانه های معاند در تحریف تاریخ، روایت مستند از وقایع تاریخی با استفاده از ابزارهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بر راه اندازی نهضت روایت مردمی

تأکید رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی بر راه اندازی نهضت روایت مردمی