مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-04سياسي

ارائه خدمات 24 ساعته پزشکی رایگان در موکب علی بن موسی الرضا(ع)


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه خدمات 24 ساعته پزشکی رایگان در موکب علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد و گفت: امکانات بهداشتی برای زوار حسینی فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از خدمات رسانی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی(ع) در موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) سازمان بسیج شهرداری تهران، در عمود 707 مسیر پیاده روی نجف به کربلاحضور یافت و از قسمت های مختلف این موکب بازدید کرد.

بر اساس این گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید گفت: ازماه ها قبل، برنامه ریزی در راستای آماده سازی موکب که هر ساله میزبان صدها هزار زائر در مسیر پیاده روی نجف به کربلا است آغاز شده بود و بیش از 300 نفر از خادمان در  آماده سازی زیرساخت ها و مقدمات موکب  تلاش کردند.

وی افزود: ارائه خدمات در موکب هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران بوده و همه خدمات این موکب بر اساس نیازمندی های زائران پیاده اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.

نادعلی در ادامه گفت: همچنین با توجه به گرمای شدید هوای عراق در ایام اربعین حسینی تلاش شده تا تمهیدات لازم برای خنکی مکان های اسکان اندیشیده شود و خدمات موکب را نسبت به سال گذشته افزایش داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات 24 ساعته پزشکی رایگان در موکب علی بن موسی الرضا(ع)

ارائه خدمات 24 ساعته پزشکی رایگان در موکب علی بن موسی الرضا(ع)