مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-12سياسي

همدلی مدیران استان قزوین جهت سهولت سفر زائران اربعین


دبیر ستاد اربعین استان قزوین با اشاره به همدلی مدیران استان قزوین جهت سهولت سفر زائران اربعین، گفت: سیاست دولت سیزدهم توسعه حضور مردم به عنوان زائر در اربعین حسینی و تأمین زیارت ارزان بود تا همگان بتوانند در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

- ایسنا/قزوین دبیر ستاد اربعین استان قزوین با اشاره به همدلی مدیران استان قزوین جهت سهولت سفر زائران اربعین، گفت: سیاست دولت سیزدهم توسعه حضور مردم به عنوان زائر در اربعین حسینی و تأمین زیارت ارزان بود تا همگان بتوانند در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

محمد خورشیدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از سال 1396 مواکب کشور به جریان اربعین اضافه شدند، اظهار کرد: در بیانات مقام معظم رهبری اربعین یک حرکت راهبردی و تمدنی تعریف شده و از سیاست های حاکمیت، توسعه و گسترش این راهپیمایی عظیم است بنابراین جریانات مردمی و مجموعه هایی که توانایی اقدام در حوزه اربعین داشتند شروع به ارائه خدمات کرده و به میدان آمدند تا در قالب برپایی مواکب، اعزام هیئت و کاروان و نیز تأمین مایحتاج زائران اقدام کنند.

وی گفت: در دولت دوازدهم ساختاری در کشور تحت عنوان ستاد اربعین شکل گرفت تا نقش تسهیلگری، حمایت و پشتیبانی دولتی از اقدامات اربعین را بر عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی مدیران استان قزوین جهت سهولت سفر زائران اربعین

همدلی مدیران استان قزوین جهت سهولت سفر زائران اربعین