مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-21سياسي

هیچ قدرتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد


معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و فداکاری در نیروهای مسلح، گفت: برای مقابله با چالش های پیش روی نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از تجارب دوران دفاع مقدس هستیم.

- معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و فداکاری در نیروهای مسلح، گفت: برای مقابله با چالش های پیش روی نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از تجارب دوران دفاع مقدس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا، با بیان این که فرهنگ ایثار، فداکاری، وحدت و همکاری در نیروهای مسلح نهادینه شده است، اظهارداشت: فرهنگ دفاع مقدس در مقاطع مختلف همواره به یاری ما آمده و ما پس از دوران جنگ تحمیلی از این فرهنگ در مقابله با تروریست ها در سطح منطقه بهره گرفتیم.

وی با تأکید بر این که از فرهنگ دفاع مقدس در خدمات رسانی به مردم در زمان وقوع بلایای طبیعی و همچنین مقابله با گروهک های تروریستی بهره گرفتیم ، افزود: با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس توانستیم کشور را از گزند دشمنان حفظ کنیم و قدرت نظامی و دفاعی کشور را ارتقاء ببخشیم.

وی ادامه داد: کشورمان به برکت فرهنگ دفاع مقدس به سطح بازدارندگی مطلوبی رسیده و هیچ قدرتی جرأت تجاوز و تعدی نسبت به خاک مقدس کشورمان را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ قدرتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد

هیچ قدرتی جرأت تعدی به ایران اسلامی را ندارد