مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:362023-08-30ورزشي

قهرمانان بی خانمان؛ 40 درصد تیم ملی از استانی است که حتی خانه وزنه برداری ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، دبیر و خبره و مدیر فنی هیأت وزنه برداری استان زنجان، سابقه فعالیت خود در وزنه برداری را مدیون مربیان خود می داند و از آن ها به نیکی یاد می کند.

علی نصرتی، متولد 18 تیر سال 1360 و یکی از افراد موثر در استعدادیابی وزنه برداران عضو تیم ملی کنونی از زنجان است، فردی که حق بزرگی بر گردن وزنه برداری زنجان دارد.

شاید چند سال قبل وقتی حسین رضا زاده یا بهداد سلیمی و خیلی های دیگر روی تخته وزنه برداری وزنه های سنگین را بالای سر می بردند، کسی فکرش را هم نمی کرد که در آینده وزنه برداری زنجان به جایی برسد که ورزشکارانش جا پای این ورزشکاران بگذارند و پرچم پر افتخار و سه رنگ کشورمان را در میادین ملی و بین المللی به اهتزار دربیاورند.

اما این روزها الهه رزاقی، حسین سلطانی، مهدی دویران، حسین نجفی، حسین محمدی، محمدحسین حبیبی، ابوالفضل مرادی، امیر عزیزی و مهدی کرمی و حمید رضا محمدی تنها با مدال های رنگارنگ خود نام زنجان را نیز در رشته وزنه برداری پر آوازه کرده اند.

شاید یکی از عوامل اصلی این افتخارات برای رشته وزنه برداری زنجان وجود یک هیات پای کار و مربیانی است که شبانه روزی برای ورزشکاران مستعد تلاش می کنند و حتی این تلاش ها در دوران کرونا که بسیاری از فعالت ها را در تمام دنیا تعطیل کرد، تعطیل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان بی خانمان؛ 40 درصد تیم ملی از استانی است که حتی خانه وزنه برداری ندارد

قهرمانان بی خانمان؛ 40 درصد تیم ملی از استانی است که حتی خانه وزنه برداری ندارد