مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-02اقتصادي

گرمایش جهانی و پیش بینی مرگ یک میلیارد نفر در قرن آینده


جاشوا پیرس از دانشگاه غربی انتاریو کانادا می گوید که اگر گرمایش جهانی تا سال 2100 به 2 درجه سانتی گراد برسد یا از آن فراتر رود، شاید انسان های ثروتمندتر مسئول مرگ حدود یک میلیارد انسان اغلب فقیرتر در قرن آینده شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی جاشوا پیرس از دانشگاه غربی انتاریو کانادا می گوید که اگر گرمایش جهانی تا سال 2100 به 2 درجه سانتی گراد برسد یا از آن فراتر رود، شاید انسان های ثروتمندتر مسئول مرگ حدود یک میلیارد انسان اغلب فقیرتر در قرن آینده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیز، صنعت نفت و گاز که شامل بسیاری از سودآورترین و قدرتمندترین مشاغل در جهان است، به طور مستقیم و غیرمستقیم مسئول بیش از 40 درصد انتشار کربن است که بر زندگی میلیاردها نفر تأثیر می گذارد و بسیاری از آنان در دورافتاده ترین و کم منابع ترین جوامع جهان زندگی می کنند.

تحقیق جدید سیاست های انرژی تهاجمی را پیشنهاد می کند که کاهش فوری و اساسی انتشار کربن را ممکن می سازد و افزایش سطح اقدامات دولت، شرکت ها و شهروندان را برای تسریع کربن زدایی اقتصاد جهانی با هدف به حداقل رساندن تعداد مرگ ومیرهای انسانی پیش بینی شده، توصیه می کند.

پیرس، رییس تامسون وسترن در فناوری اطلاعات و نوآوری و محقق اصلی این تحقیق گفت: چنین مرگ دسته جمعی به ویژه برای فرزندان ما به وضوح غیرقابل قبول و در واقع بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمایش جهانی و پیش بینی مرگ یک میلیارد نفر در قرن آینده

گرمایش جهانی و پیش بینی مرگ یک میلیارد نفر در قرن آینده