مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-05پزشكي

کتاب نویسنده بوشهری به عنوان مرجع رشته پزشکی هسته ای انتخاب شد


کتاب استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به همراه تیم بین المللی منتشر شده، به عنوان کتاب مرجع امتحانات گواهینامه و دانشنامه تخصصی رشته پزشکی هسته ای کشور انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب تصویربرداری تشخیصی-رادیولوژی و طب هسته ای که توسط استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه تیم بین المللی منتشر شده است به عنوان کتاب مرجع امتحانات گواهینامه (ارتقا) و دانشنامه (بورد) تخصصی رشته پزشکی هسته ای کشور انتخاب شد.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این اثر علمی بین المللی که توسط انتشارات وایلی منتشر شده است، شامل 32 فصل و حدود 900 صفحه و حاوی بیش از 600 تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث مربوط به روش های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را نیز در برمی گیرد.

پروفسور مجید اسدی با اشاره به اهمیت این کتاب در سطح بین المللی، افزود: کتاب تصویربرداری تشخیصی-رادیولوژی و طب هسته ای اثری است که به همراه دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کالیفرنیا آمریکا و با مشارکت 150 متخصص مطرح و تراز اول این رشته در جهان به چاپ رسیده است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این کتاب توسط انتشارات وایلی که معروف ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است و در سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب نویسنده بوشهری به عنوان مرجع رشته پزشکی هسته ای انتخاب شد

کتاب نویسنده بوشهری به عنوان مرجع رشته پزشکی هسته ای انتخاب شد