مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:102023-09-09حوادث

28 فقره سرقت با استفاده از شاه کلید


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل با اعتراف به 28 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم در حین سرقت با استفاده از شاه کلید وارد منازل شهروندان شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش آنها می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل توسط شخص ناشناس در مناطق گلشهر، محمدشهر، مهر ویلا و دهقان ویلا با شیوه مشابه، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری 17 مهرویلا شهر کرج موفق به دستگیری یک سارق سابقه دار در حین پرسه زنی برای فراهم کردن مقدمات سرقت شده و متهم را به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی شاه کلید از متهم، اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی سارق به ارتکاب 28 فقر سرقت منزل با استفاده از شاه کلید در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموالی که توسط این متهم به سرقت رفته حدود 10 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 فقره سرقت با استفاده از شاه کلید

28 فقره سرقت با استفاده از شاه کلید