مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-25سياسي

سرپرست میراث فرهنگی گرمسار منصوب شد


«نسیبه همتی» به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، نسیبه همتی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

در حکم انتصاب این بانو به امضای امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان آمده است: نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسؤولیت پذیری سرکار عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرمسار منصوب می شوید.

در ادامه این حکم می خوانیم: تعامل خوب و سازنده با بخش خصوصی و همکاران آن مجموعه و سایر ادارات و نهادهای آن شهرستان به ویژه نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار گرمسار، پاسخ به هنگام به اربابان رجوع و بهره گیری از توان ظرفیت های شهرستان گرمسار در راستای نیل به اهداف سازمانی ازجمله وظایف مورد انتظار است.

همچنین تأکید شده: امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) با اهتمام به برنامه های دولت مردمی آیت الله رییسی با تأکید بر شاخص های عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاک دستی، فسادستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت های محوله موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست میراث فرهنگی گرمسار منصوب شد

سرپرست میراث فرهنگی گرمسار منصوب شد