مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:552023-08-26سياسي

باید فکری برای ناترازی 15000 هزار مگاواتی برق کشور کرد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ناترازی 15 هزار مگاواتی برق در کشور، گفت: این امر مشکلات زیادی را برای صنایع ایجاد کرده و باید فکری به حال آن کرد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ناترازی 15 هزار مگاواتی برق در کشور، گفت: این امر مشکلات زیادی را برای صنایع ایجاد کرده و باید فکری به حال آن کرد.

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، در آیین افتتاح طرح های صنعتی استان کرمانشاه که به مناسبت هفته دولت، امروز (چهارم شهریور) با حضور وزیر صمت برگزار شد، از مشکلات تامین پایدار انرژی صنایع یاد کرد و افزود: در تمام دنیا اگر کمبود برق باشد، بخش صنعت آخرین بخشی است که با محدودیت مواجه می شود، اما در کشور ما شرایط برعکس است و برق صنایع قطع می شود تا در بخش خانگی مشکلی رخ ندهد، در حالیکه اگر چرخ صنعت نچرخد، کارگرانی که در خانه نشسته اند، نمی توانند قبوض برق خود را پرداخت کنند.

وی بر لزوم اصلاح این فرآیند تاکید کرد و ادامه داد: از سوی دیگر باید برای ناترازی برق در کشور فکر اساسی کرد، زیرا تامین انرژی پایدار، ارتباط مستقیمی با رونق تولید دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه سپس به برخی از مشکلات کرمانشاه از جمله بیکاری اشاره کرد و یادآور شد: کرمانشاه سال های سال خصوصا در ایام جنگ دین خود را به نظام و کشور ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فکری برای ناترازی 15000 هزار مگاواتی برق کشور کرد

باید فکری برای ناترازی 15000 هزار مگاواتی برق کشور کرد