مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-14حوادث

بازداشت 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن در شهرستان پارس آباد


دادستان پارس آباد از بازداشت 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن از جمله قتل، تهدید با چاقو، قدرت نمایی با چاقو شرب خمر به نحو علنی، اخلال در نظم و آسایش عمومی و نزاع دسته جمعی طی کمتر از دو هفته در پارس آباد خبر داد.

- ایسنا/اردبیل دادستان پارس آباد از بازداشت 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن از جمله قتل، تهدید با چاقو، قدرت نمایی با چاقو شرب خمر به نحو علنی، اخلال در نظم و آسایش عمومی و نزاع دسته جمعی طی کمتر از دو هفته در پارس آباد خبر داد.

فیروز فرهانی 23 شهریور در جمع خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه با اراذل و اوباش برخورد جدی صورت خواهد گرفت و این اشخاص از ارفاقات قانونی محروم خواهند شد، تصریح کرد: هیچ اغماض و مماشاتی در برخورد با اراذل و اوباش ،مخلین نظم و آسایش عمومی و مرتکبین جرایم خشن صورت نپذیرفته و نخواهد پذیرفت، چرا که پرداخت به امنیت شهروندان و برخورد سریع،دقیق و قاطعانه با برهم زنندگان امنیت از وظایف و اولویت های اصلی دادستانی است.

وی افزود: در هیچ نظام حقوقی و جامعه ای جرایم خشن قابل تحمل نیست، به همین دلیل پیشگیری کیفری در مقابله با مرتکبین این دسته از جرایم جزو اولویت های دستگاه قضایی است و دستور ویژه برای دستگیری متهمان مذکور به ضابطان محترم عام داده شده است که البته در بیشتر موارد یاد شده جرایم ارتکابی مشهود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن در شهرستان پارس آباد

بازداشت 17 نفر به اتهام ارتکاب جرایم خشن در شهرستان پارس آباد