مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-09اقتصادي

اجرای 27 پروژه طرح هادی روستایی در ماهنشان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان ماهنشان خبر داد و گفت: در طول یک سال گذشته، 27 پروژه طرح هادی روستایی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران از اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان ماهنشان خبر داد و اظهار کرد: در طول یک سال گذشته، 27 پروژه طرح هادی روستایی، اعم از جدول گذاری ، آسفالت و .

در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال اجرا شده است.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: همچنین طرح هادی برای 10 روستای شهرستان با اعتبار بالغ بر 910 میلیون تومان تهیه و بازنگری شده است.

  وی با اشاره به اینکه، در اجرای طرح هادی روستاها، باید به حفظ ساختار سنتی روستاها در ابعاد گوناکون فرهنگی و اجتماعی و استفاده از منابع و مصالح بومی، توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی از اهداف اصلی طرح هادی روستایی است  خواجه ای تاکید کرد: با اجرای طرح هادی روستایی و احداث ساخت و سازهای جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 27 پروژه طرح هادی روستایی در ماهنشان

اجرای 27 پروژه طرح هادی روستایی در ماهنشان