مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-26سياسي

رشد 229 درصدی ثبت نام نامزدها در انتخابات گلستان


معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: تعداد ثبت نام کنندگان گلستان در انتخابات مجلس از 418 نفر در دوره قبل به 959 نفر در این دوره افزایش یافته که رشد 229 درصدی را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت در شهرستان آزادشهر اظهارکرد: دشمن در شرایط کنونی طبل بی انگیزگی را در رسانه های خود به صدا در آورده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه براساس قانون جدید هشت ماه جلوتر از انتخابات، ثبت نام از نامزدها آغازشده و در استان گلستان با رشد 229 درصدی در ثبت نام نامزدها، تعداد ثبت نام کنندگان از 418 نفر در دوره قبل به 959 نفر در این دوره افزایش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: اگر مدیران کارجهادی و خستگی ناپذیر در راستای خدمت به مردم انجام دهند،قطعا شوق، امید و حرکت در بین مردم جامعه زنده خواهدشد.

* امیدآفرینی و کارجهادی سرلوحه مدیران باشد وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، ما به قله نزدیک شدیم و وظیفه مسؤولان کارجهادی و امیدآفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به استقبال مردم از پیاده روی اربعین امسال ابرازکرد: هرچند غول رسانه غرب تلاش دارد تا شرایط را بد جلوه دهد اما واقعیت این است که استقبال مردم جهان از پیاده روی اربعین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 229 درصدی ثبت نام نامزدها در انتخابات گلستان

رشد 229 درصدی ثبت نام نامزدها در انتخابات گلستان