مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-26حوادث

آذربایجان شرقی/ افزایش فوتی های واژگونی مینی بوس در ورزقان به 10 کشته


حادثه واژگونی و سقوط مینی بوس به دره در مقابل دانشگاه آزاد ورزقان ، ساعت 6:24 روز جمعه به مرکز اطلاعات و هدایت عملیات اورژانس اطلاع داده شده بود.

- حادثه واژگونی و سقوط مینی بوس به دره در مقابل دانشگاه آزاد ورزقان ، ساعت 6:24 روز جمعه به مرکز اطلاعات و هدایت عملیات اورژانس اطلاع داده شده بود.

رییس اورژانس آذربایجان شرقی از افزایش کشته شدگان سانحه واژگونی و سقوط به دره یک دستگاه مینی بوس در ورزقان به 10 نفر خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر جعفری روحی، جمعه، سوم شهریورماه در گفت وگوی خبری، در تشریح این خبر، گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در شهرستان ورزقان، 10 نفر کشته شده اند که هفت نفر در صحنه سانحه و سه نفر نیز به دلیل شدت صدمات وارده در بیمارستان فوت کرده اند.

  وی افزود: این حادثه، هشت مصدوم نیز داشت که توسط آمبولانس، بالگرد اورژانس و بالگرد هلال امر به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز منتقل شده اند.

  وی ادامه داد: سه مصدوم این حادثه در آی سی یو و سه مصدوم دیگر در بخش، بستری شده اند و دو مصدوم نیز ترخیص شده اند.

  سرهنگ احمدی، جانشین پلیس راه استان نیز در ادامه در خصوص علت بروز این حادثه، گفت: برابر بررسی های انجام گرفته، مینی بوس مذکور، ساعت پنج صبح روز جمعه از دروازه حرکت کرده و ساعت شش و 20 دقیقه صبح در سرازیری جاده ورزقان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی/ افزایش فوتی های واژگونی مینی بوس در ورزقان به 10 کشته

آذربایجان شرقی/ افزایش فوتی های واژگونی مینی بوس در ورزقان به 10 کشته