مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-05ورزشي

باغ موزه دفاع مقدس تبریز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: باغ موزه دفاع مقدس تبریز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر دریاداردوم رضا عباسی در آیین رونمایی از کتاب سناریوی محتوایی و اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 15 درصد باغ موزه دفاع مقدس مرتبط به تاریخ قبل از انقلاب و 85 درصد آن به موضوعات دفاع مقدس و جبهه مقاومت اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین افزود: شهرداری تبریز اعتبار 70 میلیارد ریال سال گذشته و 200 میلیارد ریال هم امسال برای تکمیل این باغ موزه تخصیص داده است.

وی همچنین یادآور شد: اتحاد بین اقوام، مذاهب و زبان کشور در باغ موزه دفاع مقدس تبریز به نمایش درمی آید و در این موزه نشان می دهیم که کشور ما یک جغرافیا است و ایرانی بودن و حفظ تمامیت ارضی کشور مهم بوده و تمام اقشار مردمی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده اند.

وی از بازنگری طرح جامع باغ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: مقرر شده تا اماکن تفریحی، ورزشی، تفکراتی و موضوعات جدیدی در این باغ موزه احداث شود تا همه عرصه ها به ویژه عرصه دفاع مقدس را دربرگیرد.

وی با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان، نوجوانان و جوانان امروز در این باغ موزه نمایش داده می شود، افزود: امروز، هجمه های بسیاری به دستاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس تبریز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

باغ موزه دفاع مقدس تبریز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد