مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 02:052023-09-14بين الملل

دعوت عربستان از هیئت جنبش انصارالله برای سفر به ریاض


عربستان سعودی روز پنجشنبه اعلام کرد که از هیئت جنبش انصارالله برای سفر به این کشور در راستای تکمیل مذاکرات آتش بس فراگیر و صلح دعوت به عمل آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عربستان سعودی روز پنجشنبه اعلام کرد که از هیئت جنبش انصارالله یمن برای سفر به ریاض و تکمیل مذاکرات در خصوص دستیابی به آتش بس فراگیر در یمن و راه حل سیاسی برای درگیری ها در این کشور دعوت کرده است.

بر اساس بیانیه ای که وزارت خارجه عربستان سعودی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده، آمده است: در راستای ابتکار سعودی که در ماه مارس 2021 ارائه شده و در راستای تکمیل دیدارها و مذاکراتی که تیم سعودی به ریاست محمد آل جابر سفیر عربستان در یمن با دوستان در سلطنت عمان انجام دادند، عربستان از هیئت صنعاء برای سفر به این کشور در راستای تکمیل دیدارها و مذاکرات دعوت به عمل آورده است .

از سوی دیگر ظهر روز پنجشنبه، 14 سپتامبر، منابع رسانه ای از ورود هیأت میانجیگر عمان به صنعاء به همراه محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن تنها دو روز پس از سفر ناگهانی محمد بن سلمان ولی عهد سعودی به مسقط خبر دادند.

علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، ضمن آرزوی موفقیت برای تلاش های این هیأت و مذاکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت عربستان از هیئت جنبش انصارالله برای سفر به ریاض

دعوت عربستان از هیئت جنبش انصارالله برای سفر به ریاض