مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-25اجتماعي

زائران اربعین در جاده های کردستان با سرعت مطمئنه حرکت کنند


تاکنون هیچ سانحه رانندگی برای زائران اربعین در جاده های استان ثبت نشده و امیدواریم این مهم تا پایان سفرها تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عیسی گوهری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم های پلیس راه استان همواره در راستای تأمین نظم و امنیت محورهای مواصلاتی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در ایام سفرهای اربعین حسینی نیز با تمام توان آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه اغلب زائرین کربلای معلی در سفر زیارتی اربعین حسینی از اتومبیل های شخصی استفاده می کنند لازم است نسبت به رعایت قوانین و مقررات رانندگی کاملاً جدی باشند.

گوهری اعلام کرد: از 27 مرداد ماه و آغاز سفرهای اربعین حسینی تاکنون هیچ گونه تصادفی در خصوص وسایل نقلیه رانندگان اربعین حسینی در سطح محورهای مواصلاتی کردستان رخ نداده است.

رییس پلیس راه استان کردستان تصریح کرد: افرادی که قصد عزیمت با خودرو شخصی به سفر کربلا دارند قبل از شروع سفر از سلامت فنی خودرو خود مطمئن شوند سرهنگ گوهری افزود: کارت وسیله نقلیه، گواهینامه رانندگی، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و کارت معاینه فنی معتبر از جمله مدارکی است که رانندگان باید همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین در جاده های کردستان با سرعت مطمئنه حرکت کنند

زائران اربعین در جاده های کردستان با سرعت مطمئنه حرکت کنند