مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-17اقتصادي

اجرای 302 میلیارد ریال طرح آبرسانی در بخش«بزینه رود»خدابنده


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: از سال گذشته تا کنون در دولت سیزدهم 28 طرح آبرسانی روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر 302 میلیارد ریال در بخش «بزینه رود» شهرستان خدابنده اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اجرای 6 طرح اصلاح شبکه توزیع در شهر زرین رود و روستا های کهلا ، حی ، شرور ، زاغج و غلام ویس به طول 40 کیلومتر، با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: واگذاری انشعاب به روستا های سقرچین ، سریین ، قره محمد و خانلار نیز به تعداد 410 فقره و با اعتباری معادل 70 میلیارد ریال در بخش بزینه رود شهرستان خدابنده انجام شده است.

وی بیان کرد: احداث خط انتقال روستای بصرک به طول 4 کیلومتر، اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع روستای دربند به طول 1.

3 کیلومتر، راه اندازی قنات شهر زرین رود، احداث مخزن ذخیره آب روستا های سراب و قزلبلاغ و حفر چاه آب این دو روستا نیز از دیگر طرح های آبرسانی در بخش بزینه رود است.

جزء قاسمی افزود: حفر چاه کمکی برای روستا های کهلا و غلام ویس با مشارکت اهالی، راه اندازی چاه جدید روستای بزین ، لوله گذاری خط انتقال و احداث شبکه توزیع در روستای سراب نیز دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 302 میلیارد ریال طرح آبرسانی در بخش«بزینه رود»خدابنده

اجرای 302 میلیارد ریال طرح آبرسانی در بخش«بزینه رود»خدابنده