مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-03اقتصادي

کمک مصوبه اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی، به پیش بینی پذیر شدن بورس


یک کارشناس بازار سرمایه با مثبت ارزیابی کردن اصلاح مصوبه خوراک پتروشیمی ها گفت: مصوبه اصلاح شده به پیش بینی پذیر شدن بازار سرمایه کمک شایانی می کند.

- علی اکبر امین تفرشی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره تعیین نرخ خوراک پتروشیمی و بازگشت نرخ گاز به کف قیمتی 5 هزار تومان گفت: صحبت های اخیر وزیر امور اقتصاد و دارایی مبنی بر تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها بر اساس فرمول به معنای این است که کف قیمت گاز به نرخ 5 هزار تومان بازخواهد گشت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارس آریان اضافه کرد: بر اساس محاسبات انجام شده قیمت خوراک پتروشیمی طبق فرمول برای همه قابل محاسبه است.

این کارشناس بازار سرمایه با مثبت ارزیابی کردن اصلاح مصوبه خوراک پتروشیمی ها گفت: پیش بینی ناپذیربودن اقتصاد بازار سرمایه را دچار مشکل می کند.

وی با تاکید بر اینکه قیمت گذاری های مختلف، دخالت ها در اقتصاد، تعیین نرخ خوراک و موارد مشابه باعث شده پیش بینی پذیر بودن اقتصاد کاهش یابد و سرمایه گذاران نتوانند تصمیم درستی برای سرمایه گذاری بگیرند، گفت: این موضوع باعث شده در مدت 10 سال اخیر نرخ رشد خالص سرمایه گذاری منفی شود و سرمایه گذاری جدیدی در کشور شکل نگیرد.

امین تفرشی، تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها را یکی از دلایل پیش بینی پذیر شدن اقتصاد برشمرد و گفت: رویکرد دولت و مجلس اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مصوبه اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی، به پیش بینی پذیر شدن بورس

کمک مصوبه اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی، به پیش بینی پذیر شدن بورس