مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-08ورزشي

خانه کشتی ایذه در خاک وعده های مسؤولان!


شهرستان ایذه به عنوان یکی از مهم ترین قطب های کشتی فرنگی در کشور سال هاست در انتظار عملی شدن وعده مسؤولان برای بهره برداری از خانه کشتی خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه؛ هلی کوپتر وزیر وقت ورزش که بر زمین نشست، قند در دل کشتی دوستان و اهالی کشتی ایذه آب شد.

می گفتند وزیر برای کلنگ زنی خانه کشتی آمده است و این را بنرهای چندین و چند متری نصب شده در محل می گفتند که جایشان هم نبود! با این وجود وزیر و استاندار وقت و هیئت همراه هر کدام پایشان را از کنار گوسفند قربانی شده در محل رد کردند و از میان جمعیت و شوری که مسؤولان وقت شهرستان به عنوان یک موفقیت تاریخی به پا انداخته بودند به داخل زمین مورد نظر وارد شدند و در میان ژست های خاص و پیروزمندانه آن مسؤولان در کادر عکس با وزیر؛ وی لب به سخن گشود: مقصدم اندیمشک بود و به اصرار نماینده به ایذه آمدم و به تعریف و تمجید از اصرار مسؤولان وقت گفت: این پروژه در ردیف کاری و برنامه ما جایی نداشت و خلاصه با اصرار آمدیم و حالا هم که کلنگ می زنیم با 10 میلیارد تومان پول کار را آغاز می کنیم تا ببینیم در آینده چه می شود؟! راستش در میان تعریف هایش از اصرار مسؤولان آن وقت ها؛ خیلی سیاسی و قشنگ توجیه می کرد که این پروژه کار ما نیست و اگر هم آب درآورد از چشم ما نبینید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی ایذه در خاک وعده های مسؤولان!

خانه کشتی ایذه در خاک وعده های مسؤولان!