مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-02فرهنگي

تشکیل کمیته پیگیری وضعیت نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران


پیرو دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پیگیری مطالبات صنفی چند تن از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران امروز کمیته پیگیری در این خصوص تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی سالم مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با اعلام این خبر گفت: این دستور با عنایت به توجه خاص وزیر محترم مبنی بر رفع مشکلات صنفی اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه های مختلف صادر شده و بر همین اساس اولین جلسه کمیته پیگیری دستور وزیر امروز برگزار شد.

به گفته سالم متقاضیان برگشت به ارکستر به شورای فنی بنیاد رودکی معرفی شده و این شورا با قید فوریت ظرف 10 روز آینده نسبت به بررسی درخواست ها اقدام و نتیجه به ایشان اعلام خواهد شد.

بنا به گفته وی وزیر فرهنگ و ارشاد در بخشی از این دستور تاکید ویژه ای بر تامین مطالبات صنفی همه هنرمندان و بالاخص اعضای ارکستر تهران داشته است، توضیح داد: ارکستر سمفونیک تهران به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های فعال موسیقی کشور نقش مهمی در تولید و اجرای موسیقی فاخر در سطح ملی و بین المللی داشته و در جهت اعتلای این ارکستر از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته پیگیری وضعیت نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران

تشکیل کمیته پیگیری وضعیت نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران