مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-09سياسي

انقلاب اسلامی هر روز قدرتمندتر می شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اگر تحلیلی بر انقلاب اسلامی و حرکت تاریخ ساز انقلاب داشته باشیم متوجه می شویم، هر روز انقلاب قدرتمندتر می شود.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: اگر تحلیلی بر انقلاب اسلامی و حرکت تاریخ ساز انقلاب داشته باشیم متوجه می شویم، هر روز انقلاب قدرتمندتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز 18 شهریورماه در مراسم گرامیداشت یاد شهدای 17 شهریور در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: نقش شهدای 17 شهریور 1357 در پیروزی انقلاب اسلامی کم نظیر است.

وی افزود: خداوند انسان را در جایگاهی قرار داده که اگر قدر خود را بداند، نه تنها خودش بلکه انسان های دیگر در زمان های دیگر را می تواند تحت تاثیر خودش قرار دهد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به یک حدیث از امام حسن مجتبی علیه السلام بیان کرد: جایگاه انسانیت می تواند ترسیم کننده صراط مستقیم شود، انسان بصیر و آگاه که در مسیر مورد رضایت خدا قرار بگیرد، پلی است که بین بهشت و جهنم کشیده می شود.

امام جمعه کرمان در ادامه گفت: طبق متون دینی، ما هر خیری بخواهیم تصور کنیم خیری مافوق آن وجود دارد، اما خیری بالاتر از شهادت وجود ندارد زیرا انسانی که تمام هستی خود را در راه خدا فدا می کند، مسیر را درست تشخیص و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی هر روز قدرتمندتر می شود

انقلاب اسلامی هر روز قدرتمندتر می شود