مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-27اجتماعي

20 موکب جهارمحال و بختیاری دراربعین خدمت رسانی می کنند


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 20 موکب از استان اعزام و در ایام اربعین به زائران خدمات رسانی می کنند، - علی کیانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اعزام و خدمات رسانی مواکب استان به زائران حسینی در ایام اربعین، گفت: همزمان با شروع ثبت نام زائران در سامانه سماح و پیاده روی اربعین 22 موکب در استان مجوز خدمت به زائران اباعبداالله الحسین در عراق و مرز شلمچه را کسب کردند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه تا امروز پنجم شهریور سایت کشوری موکب داران جهت ثبت نام فعال است، افزود: با توجه به استقبال موکب داران و فعال بودن سامانه ثبت نام احتمال افزایش تعداد مواکب استان وجود دارد.

 کیانی اضافه کرد: از تعداد 22 موکب مجوزدار در استان سه موکب در شلمچه جهت خدمت رسانی به زوار مستقر شدند، همچنین مابقی موکب ها در میسر طریق الحسین، نجف، کربلا و داخل شهر کربلا مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات و اقلام پذیرایی مواکب کاملا مردمی هستند و مابقی امکانات در حد محدود از ادارات یا شرکت ها اعم از ماشین آتش نشانی، ژنراتور برق، ماشین سنگین باربری جهت انتقال اقلام مصرفی و سرمایه ای مواکب کمک گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 موکب جهارمحال و بختیاری دراربعین خدمت رسانی می کنند

20 موکب جهارمحال و بختیاری دراربعین خدمت رسانی می کنند