مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:502023-08-26اقتصادي

157 کیلومتر راه با هدف حذف نقاط حادثه خیزدر اصفهان ساخته می شود


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با هدف ارتقای سطح کیفی و حذف نقاط حادثه خیز، 157 کیلومتر از راه های استان اصفهان در قالب پروژه های احداث و بهسازی، - علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح کیفی و حذف نقاط حادثه خیز، در حال حاضر 157 کیلومتر از راه های استان اصفهان در قالب پروژه های احداث و بهسازی، تقاطع غیرهمسطح و تونل در دست احداث است.

   وی افزود: تاکنون براساس کارکردهای ارائه شده بیش از 7 هزار و 300 میلیارد ریال برای این راه ها هزینه شده است.

    قاری قرآن با بیان اینکه 129 کیلومتر راه در استان اصفهان در دست مطالعه است، گفت: 8 پروژه با اعتبار بیش از 2 هزار و 179 میلیارد ریال در مرحله انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد.

  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: با نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید ، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تشکیل کارگروه های ویژه، و تلاش و برنامه ریزی به اجرایی تمام پروژه های اولویت دار سرعت بخشید.

  وی اضافه کرد: استان اصفهان با مساحت تقریبی 107 هزار کیلومتر مربع، 26 هزار و 510کیلومتر راه همسنگ، بیش از 4 هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همچنین همجواری با 9 استان و دارا بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

157 کیلومتر راه با هدف حذف نقاط حادثه خیزدر اصفهان ساخته می شود

157 کیلومتر راه با هدف حذف نقاط حادثه خیزدر اصفهان ساخته می شود