مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-06اجتماعي

پای پیاده تا داغ دارترین نقطه زمین/ این حسین کیست!؟


اربعین معنای واقعی دلدادگی و عشق به امام حسین(ع) است که چندین میلیون انسان را پای پیاده در گرمای بیش از 50 درجه در این مسیر قرار می دهد.

- همدان- اربعین معنای واقعی دلدادگی و عشق به امام حسین(ع) است که چندین میلیون انسان را پای پیاده در گرمای بیش از 50 درجه در این مسیر قرار می دهد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها* محمدرضا بهرامی صفت: دلهره جاماندن از خیل عظیم عاشقان حسینی را دارم نکند امسال هم اسمم از زائران اربعین حسینی خط بخورد، گذرنامه اربعین را گرفته ام با همه دوستان و خانواده ام خداحافظی می کنم سوار ماشین می شوم، مسیریاب را روشن کردم تا مهران 443 کیلومتر از همدان فاصله است.

ساعت 3 بعدازظهر حرکت کردم هرچه نزدیک مهران می شدم ترافیک سنگین و سنگین تر می شد تا نهایت ساعت 23 شب به شهر مهران رسیدم تا ماشین را در پارکینگ پارک کردم و سوار اتوبوس هایی که به نزدیکی مرز می روند شدم یک ساعتی گذشت، اگرچه شب بود اما هوای مهران بسیار برایم گرم بود اما چه گرمای لذتی بخشی که مرا به دیدار یار می برد.

حضرت زینب (س) چه زیبا گفتند: ما رأیت الا جمیلاً ، برای هر کسی که در این مسیر قدم برمی دارد هم همین است همه چیز پر از زیبایی است، گرمای هوا زیباست، پاهای تاول زده و دست و پای از رمغ افتاده همه پر از زیباییست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای پیاده تا داغ دارترین نقطه زمین/ این حسین کیست!؟

پای پیاده تا داغ دارترین نقطه زمین/ این حسین کیست!؟