مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-04سياسي

پیشرفت 16 درصدی ساخت مسکن ایثارگران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید بوستان احمدی بیان کرد: سازمان اموال و املاک کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خزانه بنیاد شهید از بابت آرشیو اسناد و دارایی ها یک سازمان تخصصی بود با ورود قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید .

- مدیرعامل سازمان اموال و املاک کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیشرفت 16 درصدی ساخت مسکن برای ایثارگران در نصیرشهر رباط کریم استان تهران خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید بوستان احمدی بیان کرد: سازمان اموال و املاک کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان خزانه بنیاد شهید از بابت آرشیو اسناد و دارایی ها یک سازمان تخصصی بود با ورود قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماموریت سازمان تغییر کرد و از محوریت فروش و خام فروشی به سمت مولدسازی رفت.

وی افزود: ماموریت ما در اساسنامه ها این است که برای ملک ها در حد کلی یک ثروت افزایی انجام می دهیم، پس از اخذ پروانه و تهیه نقشه های اجرایی، در نهایت آن ها را می فروختیم در دوره جدید سیاست این شد که نگاه به فروش کمرنگ شود مگر زمانی که امکان مولدسازی وجود ندارد، از آن زمان سازمان تغییر جهت به سمت مولدسازی داد به طوری که در زمینه های مستعد بارگذاری پروژه های مشارکتی، مسکن و عمرانی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 16 درصدی ساخت مسکن ایثارگران

پیشرفت 16 درصدی ساخت مسکن ایثارگران