مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-31حوادث

بازداشت متهم کلاهبرداری با فروش حواله های صوری خودرو در شهر رودان


متهم کلاهبرداری با فروش حواله های صوری خودرو در شهرستان رودان بازداشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی با اشاره به دستگیری متهم کلاهبرداری و عامل فروش حواله های صوری خودرو در شهرستان رودان از مأموریت ویژه دادستان این شهرستان برای استیفای حقوق مالباختگان پیش از صدور کیفرخواست خبر داد.

رییس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: فردی که با فروش حواله های صوری خودرو به شهروندان رودانی از آنها میلیاردها تومان وجه نقد دریافت کرده بود، دستگیر شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با دریافت شکایات متعدد با موضوع کلاهبرداری از طریق فروش حواله های صوری خودرو در شهرستان رودان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از دریافت مبالغ قابل توجهی از مالباختگان، پاسخگوی تماس های تلفنی و مراجعات آنها نبوده است، افزود: به دستور مقام قضایی بلافاصله با توجه به شگرد متهم، هویت و مخفیگاه وی، شناسایی و در یک عملیات پلیسی فرد مورد نظر دستگیر شد.

قهرمانی یادآور شد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودان با تجمیع پرونده های مشابه و در بررسی ابعاد مختلف موضوع، مشخص شد تاکنون 11 نفر از شهروندان رودانی از این فرد به عنوان کلاهبرداری شکایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت متهم کلاهبرداری با فروش حواله های صوری خودرو در شهر رودان

بازداشت متهم کلاهبرداری با فروش حواله های صوری خودرو در شهر رودان