مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-05دانش

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.

D» نیمه متمرکز سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه معارف اسلامی، - ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری نیمه متمرکز سال 1402 دانشگاه معارف اسلامی در هر دو دوره (روزانه و نوبت دوم) در بازه زمانی 27 تا 29 شهریور و به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.

D نیمه متمرکز سال 1402 سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه معارف اسلامی، در هر دو دوره (روزانه و نوبت دوم) در بازه زمانی 27 تا 29 شهریور 1402 و به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد.

بر این اساس لازم است پذیرفته شدگان نهایی، پس از آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام، در تاریخ های ذکر شده به سامانه ثبت نام غیرحضوری (گلستان) مراجعه و مدارک لازم را مطابق با فایل راهنما، بارگذاری و اطلاعات مورد نظر را تکمیل کنند.

عدم ثبت نام و بارگذاری مدارک در سامانه ثبت نام غیرحضوری (گلستان) در تاریخ مقرر، به منزله انصراف از شرکت در دوره تلقی گردیده و داوطلب از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی نیز وارد نخواهد بود و مطابق با قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه معارف اسلامی اعلام شد