مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-28بين الملل

نصرالله: اشغال لبنان، بخشی از نقشه داعش بود


دبیر کل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت آزادسازی ارتفاعات عرسال از اشغال گروه تروریستی جبهه النصره در سال 2017، امشب سخنرانی کرد و به بررسی آخرین تحولات این کشور و منطقه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تروریست های جبهه النصره، پس از پنج سال حضور و ایجاد نا امنی در منطقه عرسال در شمال لبنان سرانجام در اواخر فصل تابستان سال 2017، مجبور شدند به توافق با حزب الله لبنان تن بدهند و این منطقه را به مقصد استان ادلب سوریه ترک کنند.

این رخداد، آزادسازی دوم نام گرفت و سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان، در سالگرد آن، امشب سخنرانی می کند.

این رخداد، پس از آزادسازی جنوب اراضی این کشور در سال 2000 ، دومین عملیات مقاومت برای آزادسازی اراضی اشغالی لبنان محسوب می شود.

نصرالله در آغاز سخنرانی، آزادسازی اراضی لبنان را تبریک گفت و آن را پیروزی بزرگ مردم این کشور در برابر گروههای تکفیری دانست و گفت: در ابتدا می خواهم درگذشت استاد طلال سلمان یکی از ستونهای روزنامه نگاری را تسلیت بگویم؛ فردی که واقعا، یک نیروی مقاومتی بزرگ در تفکر، بیان و قلم بود.

حضور لبنان در نقشه خلافت ادعایی داعش وی با بیان اینکه تروریستها پیش از آزادسازی دوم، وارد مناطق گسترده ای از ارتفاعات عرسال شده بودند و از آن به عنوان پایگاهی برای ارسال خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: اشغال لبنان، بخشی از نقشه داعش بود

نصرالله: اشغال لبنان، بخشی از نقشه داعش بود